AZ INTERNETES ÁRUHÁZ SZABÁLYZATA

FEJEZET 1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK ÉS DEFINÍCIÓK

1. A Szabályzat meghatározza az elektronikus szolgáltatásnyújtás – ideértve az Áruház használatának szabályait és feltételeit, valamint az Eladó és a Vásárló jogait, kötelezettségeit és felelősségét. A Szabályzat azt is tartalmazza, amelyet az Eladó köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani a vonatkozó előírásoknak megfelelően, ideértve a fogyasztói jogokról szóló 2014. május 30-i törvény t is (konszolidált szöveg: Jogtudományi Közlöny 2020, 287. pont, módosításokkal).

1.1 Szabályzat határozza meg az elektronikus szolgáltatásnyújtás – ideértve az Áruház használati szabályait és feltételeit, valamint az Eladó és a Vásárló jogait, kötelezettségeit és felelősségi feltétételeit. A Szabályzat azt is tartalmazza, amelyet az Eladó köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani a vonatkozó előírásoknak megfelelően, ideértve a fogyasztói jogokról szóló 2014. május 30-i törvény t is (konszolidált szöveg: Jogtudományi Közlöny 2020, 287. pont, módosításokkal).

Vonatkozó jogszabályok:

A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadók, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről

151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

45/2014. (II.26.) Korm. rendelet

19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztói és vállalkozási közbeszerzési eljárási szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

1997. évi LXXVI. törvény és szélesebb jogról

2011. évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról

AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) lapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/ 2004/EK és az (EU) továbbá 2017/2394, 9, 2017/2394 rendelet /22/EK irányelv módosításáról

AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) áról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívüli elhelyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)

1.2 Arak:

Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. Az árak tájékoztató jellegűek. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Akkor Eladó az árat hibásan tüntette fel és megrendelés érkezett a termékre, de szerződést még nem kötöttek a felek, az ÁSZF "Eljárás hibás ár" pontja alapján jár el.

1.3 Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak tulajdonképpen:0 Ft-os ár,

kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményes tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).

2. Minden Ügyfélnek el kell olvasnia a Szabályzatot.

3. A Szabályzat az Áruház honlapján elérhető és ingyenesen hozzáférhetővé válik, a szerződéskötés előtt is. Az Ügyfél kérésére a Szabályzatot olyan módon is elérhetővé teszik, amely lehetővé teszi azok tartalmának megszerzését, reprodukálását és rögzítését az Ügyfél által használt informatikai rendszer (pl. e-mail) segítségével.

4. Alapvető definíciók:

1) Szabályzat: a Webáruház szabályzata;

2) Eladó vagy szolgáltató: PEFRANO SP. Z O.O. néven vállalkozást vezet, Al. 1000-lecia 2, 32-300 Olkusz, bekerült a Gazdasági Tevékenységi Információk Központi Nyilvántartásába, NIP: 6372211311, REGON: 386951360;

3) Ügyfél vagy Szolgáltatás igénybevevője: az a 18. életévét betöltött, cselekvőképes természetes személy, jogi személy és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egység, amely saját nevében jogokat szerezhet és kötelezettségeket vállalhat, és üzletkörben jogviszonyt létesíteni az Eladóval Áruház. Az Ügyfél Fogyasztónak vagy Fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozónak is minősül, ha az adott ügyben az Ügyfél ezen kategóriáira vonatkozóan külön rendelkezés nincs;

4) Fogyasztó: az Eladóval üzleti vagy szakmai tevékenységével közvetlenül nem összefüggő jogügyletet (vásárlást) bonyolító természetes személy Vevő;

5) Elektronikus szolgáltatás - az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló 2002. július 18-i törvény (konszolidált szöveg: Jogtudományi Közlöny 2020. évi 344. tétel) szerinti szolgáltatás, amelyet a Szolgáltató a Weboldalon keresztül elektronikus úton nyújt az Ügyfél részére;

6) Bolt vagy Online Áruház vagy Weboldal: Elektronikus szolgáltatás, az Eladó által üzemeltetett online áruház a www.francuskieperfumy.pl internetcímen.

7) Számla - Elektronikus szolgáltatás, amely az Ügyfél által megadott egyéni névvel (bejelentkezési névvel) és jelszóval van megjelölve, a Szolgáltató informatikai rendszerének erőforrás-készlete, amelyben a Vásárló által megadott adatok és az Áruházon belüli tevékenységekkel kapcsolatos információk gyűjtésre kerülnek;

8) Áru vagy Termék – az Áruházban értékesített és az Eladó ajánlatában szereplő áruk;

9) Megállapodás - az Áruvásárlásra vonatkozó távszerződés, amely az Ügyfélnek az Áruházban történő megrendelésének és az Eladó általi elfogadásának eredményeként jön létre;

10) Űrlap – az áruházban történő Megrendelés leadását lehetővé tevő elektronikus kommunikációs eszközt képező szkript;

11) Megrendelés – az Ügyfél által technikai kommunikációs eszközökön keresztül leadott utasítás az Áru megvásárlására;

12) Hírlevél - Elektronikus szolgáltatás, a Szolgáltató által elektronikus levélben (e-mailben) nyújtott elektronikus terjesztési szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy az azt igénybe vevő Ügyfél automatikusan kapjon időszakos üzeneteket (hírleveleket) a Szolgáltatótól, amely információkat tartalmaz a Weboldalról, így pl. új termékek vagy promóciók az Áruházban;

13) Fogyasztói joggal rendelkező vállalkozó - az a természetes személy, aki vállalkozási tevékenységével közvetlenül összefüggő Szerződést köt, ha a jelen Szerződés tartalma azt mutatja, hogy az számára nem szakmai jellegű, különösen a rendelkezésre bocsátott üzleti tevékenységének tárgyából. a Központi Nyilvántartásról és a Vállalkozási tevékenységről szóló tájékoztatóról szóló rendelkezések alapján.

FEJEZET 2. ALAPVETŐ ÉS MŰSZAKI INFORMÁCIÓK

1. Az eladó adatai az Ügyféllel való kapcsolattartáshoz: PEFRANO SP. Z O.O. , cím: Al. 1000-lecia 2, 32-300 Olkusz, e-mail cím: [email protected], telefonszám +48 508 718 758.

2. Az Eladó az alábbi típusú szolgáltatásokat nyújtja elektronikusan:

1) olyan weboldalon keresztül működő webáruház, amelyben a Vevő távértékesítési szerződést köt, az értékesítésről a felek automatikusan generált e-mailben értesülnek, és a szerződés teljesítése (különösen az Áru kiszállítása) megtörténik az interneten kívül;

2) Fiók, olyan szolgáltatás, amely abból áll, hogy fiókot hozunk létre a Weboldalon az Áruházban történő Szerződések megkötése céljából, tájékoztatást kapunk a megkötött Szerződések végrehajtásának állapotáról, valamint adatokat gyűjtünk a Vásárlónak az Áruházban végzett tevékenységéről stb. A Fiókhoz való hozzáférés regisztráció, majd bejelentkezés után lehetséges. A Fiók regisztrációja az Áruházban történő Fiók fenntartására vonatkozó szerződés megkötésének minősül;

3) hírlevél, amely abból áll, hogy az Eladó a Vásárló e-mail címére elektronikus formában olyan üzeneteket küld, amelyek a Weboldallal kapcsolatos információkat tartalmaznak, ideértve az Áruház új termékeit vagy promócióit; Az Eladó a Szabályzatnak megfelelően elektronikusan nyújt szolgáltatásokat;

4) véleményezés (kommentálás), amely abból áll, hogy az Eladó lehetővé teszi a Vevők számára, hogy a Vásárló egyéni és szubjektív kijelentéseit közzétegyék az Áruház honlapján, ideértve a szolgáltatásra vagy Árukra vonatkozókat is.

3. Az Áruház használatának technikai feltétele, hogy a Vásárlónak rendelkeznie kell számítógéppel vagy egyéb, internetezést lehetővé tevő eszközzel, megfelelő szoftverrel (beleértve a webböngészőt is), internet hozzáféréssel, valamint aktuális és aktív e-mail fiókkal.

4. Az Ügyfélnek tilos illegális tartalmat szolgáltatni.

5. Az Áruház használata az internet használatára jellemző kockázatokkal járhat, mint például spam, vírusok, hackertámadások. Az Eladó lépéseket tesz e fenyegetések ellensúlyozására. Az Eladó jelzi, hogy az Internet nyilvános jellege és az elektronikusan nyújtott szolgáltatások igénybevétele azzal a kockázattal járhat, hogy illetéktelen személyek megszerzik vagy módosítják az Ügyfél adatait, ezért az Ügyfeleknek megfelelő technikai intézkedéseket kell alkalmazniuk, amelyek minimalizálják a fent említett fenyegetéseket, ideértve az anti- vírus- és identitásvédelmi programok.az internet használatával.

6. Az elektronikus szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés a Webáruházon keresztül jön létre. A Vásárló az Áruház elhagyásával vagy az Ügyfélfiók törlésével, illetve a hírlevél szolgáltatásról való leiratkozással bármikor felmondhatja a szolgáltatások elektronikus úton történő használatát. Ilyen esetben az elektronikus szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés automatikusan megszűnik, a felek további nyilatkozatai benyújtása nélkül.

7. Az Áruház - Rendelés leadása vagy Elektronikus Szolgáltatások keretében - névtelenül, illetve álnévvel nem használható.

FEJEZET 3. SZEMÉLYES ADATOK

1. Az Eladó a Vásárlók által megadott személyes adatokat a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kezeli, ideértve a személyes adatok kezelése tekintetében a természetes személyek védelméről szóló, 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendeletet is. valamint az ilyen adatok szabad áramlásáról és a 95/46/EK irányelv (általános adatvédelmi rendelet) hatályon kívül helyezéséről (HL L 119., 2016.05.04.).

2. A Webáruházban a jelen Szabályzatban foglaltak végrehajtásával összefüggésben kezelt személyes adatok kezelője az Eladó.

3. A személyes adatok kezelése a Webáruház honlapján közzétett Adatkezelési Tájékoztatóban megjelölt célokból, időtartamig és alapelvek alapján történik, amely tartalmazza különösen a személyes adatok Adatkezelő általi online kezelésének szabályait. Tárolás, beleértve az indokokat, célokat és az adatkezelés időtartamát, a személyes adatok és az érintettek jogai, valamint a cookie-k használatára vonatkozó információk az Online Áruházban.

4. A Webáruház használata, ideértve a vásárlást is, önkéntes, a személyes adatok megadása a Szolgáltatás igénybe vevője, illetve a Webáruházat igénybe vevő Ügyfél által szintén önkéntes, feltéve, hogy azok megadásának elmulasztása lehetetlenné teszi a regisztrációt, valamint a szerződéskötést és -végrehajtást. Megrendelő az Eladóval kötött.

FEJEZET TOVÁBBI INFORMÁCIÓK

1. § Számla.

1. Az Áruház honlapján a fiók regisztráció ingyenes, és a következő műveleteket igényli: A Vevőnek ki kell töltenie a regisztrációs űrlapot, amely tartalmazza a konkrét adatokat (név és vezetéknév/cégnév, e-mail cím, elérhetőségi telefonszám és jelszó) és nyilatkozatokat kell benyújtania. a Szabályzat elfogadásával, személyes adatok kezelésével, kereskedelmi tájékoztatással kapcsolatban. A Számlaellenőrzést lehetővé tevő linket küldünk az Ügyfélnek a Számla regisztráció során megadott e-mail címére. A Fiókba való bejelentkezés az Ügyfél e-mail címének és az Ügyfél által beállított jelszó megadásával jár. A jelszó bizalmas és nem osztható meg senkivel.

2. A fiók lehetővé teszi az Ügyfél számára adatok megadását vagy módosítását, Megrendelések leadását vagy ellenőrzését, valamint a Megrendelési előzmények megtekintését.

3. A Számla Elektronikus Szolgáltatás határozatlan ideig ingyenes.

4. A Vevő bármikor lemondhat a Fiókról az Áruházban az Eladóhoz intézett megfelelő kérelmével elektronikusan a [email protected] e-mail címre vagy írásban az Eladó címére: PEFRANO SP. Z O.O., Al. 1000-lecia 2, 32-300 Olkusz.

2. § Hírlevél

1. A Hírlevél szolgáltatás célja, hogy az Ügyfél rendelkezésére álljon a kért információ.

2. A Hírlevél használata nem követeli meg az Ügyféltől Fiók regisztrációját, de e-mail cím megadását és nyilatkozatok benyújtását a Szabályzat elfogadásával, személyes adatok kezelésével, kereskedelmi tájékoztatással kapcsolatban.

3. A Hírlevél feliratkozást visszaigazoló linket küldünk az Ügyfél e-mail címére.

4. A Hírlevél szolgáltatás határozatlan ideig ingyenes.

5. A Vásárló bármikor leiratkozhat a Hírlevélről az Eladóhoz intézett megfelelő kérés elektronikus úton történő elküldésével a [email protected] e-mail címre, vagy írásban az Eladó címére: PEFRANO SP. Z O.O., Al. 1000-lecia 2, 32-300 Olkusz.

3. § Kedvezmény

1. Az Eladó az Eladó által meghatározott feltételek szerint kedvezményeket adhat a Vevőknek.

2. A kedvezményt mind az Eladó üzletében Számlával rendelkező, mind a nem regisztrált Vásárló veheti igénybe.

3 A kedvezmény egyszeri, az Áruházban történő vásárlásnál csak egyszer vehető igénybe, más kedvezménnyel nem vonható össze.

4. A hibásan megszerzett kedvezmény visszavonható. Erről az Eladó e-mailben, telefonon vagy SMS-ben tájékoztatja a Vevőt.

5. A kedvezmény igénybevétele önkéntes.

6. A kedvezmény a vásárló kedvezménykód megadásával történik. A kedvezmény igénybevételéhez egyszerűen írja be a megadott alfanumerikus karaktersorozatot a „Kosár” oldalon található „Kupon alkalmazása” mezőbe. A kód fent leírtak szerinti megadásával a kosárban lévő Termékek egy százalékos kedvezménye aktiválódik.

7. A kedvezmények nem adódnak össze. Ez azt jelenti, hogy egy Megrendeléshez csak egy kedvezmény vehető igénybe.

4. § Vélemények

1. Az Eladó lehetővé teszi a Vevők számára, hogy a Webáruházban történő vásárlásokkal kapcsolatban önkéntesen szubjektív véleményt nyilvánítsanak, beleértve a Termékek értékelését és véleményét.

2. A szolgáltatást határozatlan időre biztosítjuk.

3. Véleményt csak az Eladó Webáruházában vásárolt Ügyfél tehet. Vélemény csak a Vásárló által az Eladó Webáruházában ténylegesen megvásárolt termékekkel kapcsolatban adható ki. Elfogadhatatlan fiktív megállapodások megkötése véleménynyilvánítás céljából.

4. A Vásárló véleményezése során nem szerepeltethet illegális – így különösen az Eladóval szembeni tisztességtelen versenyt megtestesítő – tartalmat, illetve az Eladó vagy harmadik személyek személyiségi, szellemi tulajdonjogát vagy egyéb jogait sértő tevékenységet. Az Ügyfél teljes felelősséggel tartozik az általa a Weboldalon közzétett nyilatkozatokért.

5. A szolgáltatás igénybevétele csak az Áruházban Fiókkal rendelkező Ügyfelek számára lehetséges.

6. Az Eladó jogosult a véleményeket az Áruházzal kapcsolatos igényekhez felhasználni.

7. Az ügyfél bármikor törölheti véleményét.

8. A Vásárló a Webáruházban történő vásárlást követően az Eladó e-mailben véleményezési kérelmet küld a Vásárlónak, a kibocsátását lehetővé tevő online űrlap hivatkozásával együtt.

9. A vélemény közzétételéhez a Megrendelő köteles: a Terméket 1-től 5-ig terjedő skálán értékelni, nevét (név vagy becenév), e-mail címét (más Weboldal számára láthatatlan) Felhasználók), a vélemény tartalmát, és erősítse meg a vélemény hozzáadását. A fenti adatok felhasználhatók az állítás valódiságának ellenőrzésére.

10. A Megrendelő által kiadott vélemény annak Eladó általi ellenőrzését követően kerül közzétételre, a benne foglaltak Szabályzatnak való megfelelőségét illetően. Az Eladó jogosult dönteni a Vélemény weboldalon történő közzétételéről vagy elutasításáról olyan helyzetekben, amikor az nem egyeztethető össze a Szabályzattal, különösen, ha a Vélemény jogszabályba vagy jó gyakorlatba ütközik, és mindenekelőtt faji, vallási, etnikai gyűlölet stb., és fasiszta, pornográf vagy általában vulgárisnak tartott tartalmat tartalmaz, erőszakot hirdet vagy vallási érzelmeket sért, sérti az Eladó vagy harmadik felek bármely jogát, beleértve a szerzői jogokat, az ipari tulajdonjogokat, az üzleti titkokat vagy megsérti a titoktartási kötelezettségeket, sértő vagy fenyegetést jelent másokra nézve, hamis vagy félrevezető tartalmat tartalmaz, személyes adatokat, elérhetőségeket, e-mail címeket vagy egyéb közvetlen kapcsolatfelvételt lehetővé tevő adatot tartalmaz stb. más weboldalakra, az Eladón kívüli szervezetekre mutató hivatkozásokat tartalmaz, a termékek árát tartalmazza, a tartalom (egészben vagy részben) másolata, a Weboldalon közzétett másik Vélemény; kereskedelmi tartalmat (beleértve a reklámot is) tartalmaz, nem vonatkozik egészben vagy részben a vizsgált Termékre. A Megrendelőnek lehetősége van a jelen Szabályzat feltételeinek megfelelő Vélemény újbóli közzétételére.

FEJEZET 5. ÉRTÉKESÍTÉS

§ 1. Áruk

1. Az Áruházban kínált összes Termék új, és nincs hibája.

2. Az Áruk részletes leírása megtalálható az Áruház honlapján.

3. Az Áruk garanciával vagy értékesítés utáni szolgáltatásokkal is elláthatók. Az ezzel kapcsolatos részletes információk az Áru leírásában találhatók.

2. § Meghagyások és végrehajtásuk

1. Rendelést az Áruházban elérhető Űrlap kitöltésével lehet leadni.

2. A rendelés az Áruház honlapján történő Fiók regisztrációját követően, vagy az Áruház honlapján történő Fiók regisztrációja nélkül is leadható (vendégvásárlás).

3. A Megrendelő köteles az Adatlapot gondosan kitölteni, minden adat megadásával (beleértve: vezeték- és vezetéknév/név, e-mail cím, elérhetőségi telefonszám, szállítási cím) a tényleges helyzetnek megfelelően és a választott fizetési mód megadásával. és szállítás.

4. Az Ügyfél az Adatlapon adatot ad meg, nyilatkozatot tesz a Szabályzat elfogadásáról, személyes adatok kezeléséről, kereskedelmi tájékoztatásról.

5. Az Áruházban a rendelés a nap 24 órájában, a hét minden napján leadható. A szombaton, vasárnap vagy ünnepnapokon leadott rendelések feldolgozása a következő munkanapon történik.

6. A Megrendelő a „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” feliratú gomb (mező) kiválasztásával erősíti meg a Megrendelés leadását. Az Eladó a Megrendelés visszaigazolását küldi el a Vásárlónak a Megrendelő által megadott e-mail címre.

7. A megrendelés feldolgozási ideje (azaz az Áru kiszállításának napjáig) legfeljebb 1-3 munkanap.

8. Ha a Megrendelő az ügylet áfás számla formájában történő dokumentálását kéri, legkésőbb a Megrendelés feladásakor köteles megadni a szükséges adatokat, beleértve a számlához tartozó Megrendelő Adóazonosító jelét is.

Az Eladó nem vállal felelősséget a Vásárló hibás vagy hiányos adatszolgáltatásáért.

3. § Kifizetések

1. Az Árukban feltüntetett összes ár bruttó lengyel zloty-ban értendő (az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák). Az Áru ára nem tartalmazza az alábbi 2. pontban említett költségeket. Az Áruk Vásárló által a Megrendelés leadásakor megadott ára mindkét fél számára kötelező.

2. Az Áru kiszállításával kapcsolatos költségek (pl. szállítás, szállítás, postai szolgáltatások) és minden egyéb költség a Megrendelőt terheli. Ezeknek a költségeknek az összege függhet a Megrendelő által az Áruk szállításának módját érintő választástól. Ezen költségek összegéről a Megrendelés feladásának szakaszában adunk tájékoztatást.

3. A Megrendelő a megrendelt Árukért az alábbi fizetési módokat választhatja: 1) hagyományos átutalás - az Áru kiszállítása előtti fizetés (előre utalás). A Vásárló a Megrendelés leadását követően köteles az esedékes összeget az Áruház bankszámlájára befizetni/átutalni. A Megrendelés feldolgozása az Ügyfél fizetésének az Üzlet bankszámláján történő jóváírását követően történik;

2) BLIK fizetések, fizetési kártya, elektronikus átutalás az ING Bank Śląski S.A. által üzemeltetett külső imoje fizetési rendszeren keresztül. székhelye Katowice;

3) fizetés az Áruk személyes átvételekor (készpénzes vagy kártyás fizetés) - a Vevő az összeget közvetlenül az Áruk személyes átvételekor fizeti ki az Eladó üzlethelyiségében. A megrendelés feldolgozása a megrendelés elfogadását követően történik;

4) fizetés az Áru átvételekor (utánvéttel) - a Vevő közvetlenül az Áru futártól való átvételekor fizeti ki az összeget. A megrendelés feldolgozása a megrendelés elfogadását követően történik;

5) halasztott fizetés "Fizetés később a Twistóval" - a fizetési határidő elhalasztásából álló szolgáltatás az adásvételi szerződés megkötésétől számított legfeljebb 30 nappal. A halasztott fizetéseket a Twisto Polska Sp. z oo kezeli. z o. o. székhelye Varsóban (székhely: ul. Puławska 2, 02-566 Varsó), bekerült az Országos Bírósági Nyilvántartás vállalkozóinak nyilvántartásába 0000689624 KRS-számon, NIP: 9512442875, REGON: 367977970.

4. Az Áruház minden eladott Termékről vásárlási bizonylatot állít ki, és azt átadja a Vásárlónak.

5. A vevő az adásvételi szerződés megkötésétől számított 7 napon belül köteles fizetni. Amennyiben a Megrendelő ezen határidőn belül nem teljesíti a fizetést, úgy - a Kbt. 491. § (1) bekezdése (konszolidált szöveg: Jogtudományi Közlöny 2022, 1360. tétel, módosított) - az Eladó további fizetési határidőt tűz ki a Vevő számára, amelynek letelte után az Eladó jogosult elállni a szerződéstől. Ha a Megrendelő kijelenti, hogy a teljesítést nem teljesíti, az Eladó további határidő kitűzése nélkül elállhat a szerződéstől, a teljesítési határidő előtt is.

4. § Szállítás

1. A terméket a Megrendelő által az Adatlapon feltüntetett címre küldjük, kivéve, ha a Felek másként állapodnak meg.

2. A termék kézbesítése futárcégen vagy postai szolgáltatón keresztül történik a Megrendelő döntése szerint. A postai szolgáltatón keresztül történő szállítást az Áru feladásától számított 6 munkanapon belül, futárcégen keresztül pedig az Áru feladásától számított 1-4 munkanapon belül kell kézbesíteni.

3. Az Ügyfél személyesen veheti át az Árut az Al. 1000-lecia 2, 32-300 Olkusz.

4. Az Eladó az Áruval együtt a Megrendelő rendelkezésére bocsátja berendezésének minden elemét, valamint a kezelési és karbantartási utasításokat, valamint az általánosan alkalmazandó jogszabályok által megkövetelt egyéb dokumentumokat.

5. A Vásárló által feladott és át nem vett csomagok esetén a csomag visszakerül az Eladóhoz. Ha a Vásárló a megjelölt szállítási határidőn belül a kiszállított árut a Vevőnek felróható okból nem veszi át, az Eladó jogosult követelni a Megrendelőtől a Szerződés nem megfelelő teljesítéséből eredő kárának megtérítését, ideértve a vásárlás költségeinek megtérítését is. visszaküldés az Eladónak (szállítási költség az Üzemeltető árlistája szerint) .Adásvételi szerződéstől való elállás esetén - átutalással történő fizetés esetén az Eladó a felmerült költségek levonása után visszatéríti a Vevőtől beérkezett kifizetéseket általa. Az Eladó a Vevőt megillető pénzösszeget a fizetéssel megegyező módon téríti vissza, kivéve, ha a Fogyasztó a pénzvisszatérítés más módját jelzi.

6. Az Eladó jelzi, hogy:

1) az Árunak a Vevőnek vagy a fuvarozónak történő átadásával az Áruval kapcsolatos előnyök és terhek, valamint az Áru véletlen elvesztésének vagy megsérülésének kockázata a Vevőre száll át. Fogyasztónak vagy Fogyasztói joggal rendelkező Vállalkozónak történő értékesítéskor az Áru véletlen elvesztésének vagy megsérülésének kockázata az Áru átadásával száll át a Fogyasztóra/Fogyasztói joggal rendelkező vállalkozóra. Az áruk akkor minősülnek kiadottnak, ha az Eladó azokat a fuvarozóra bízza, ha az Eladó a Fogyasztó/Fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozó által nem volt befolyással a szállító kiválasztására,

2) ha az Ügyfél (kivéve a Fogyasztó vagy a Fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozó) a szállítmányt az Áruval együtt, fenntartások nélkül átveszi, az a szállítási veszteségre vagy sérülésre vonatkozó igények hatályát veszti, kivéve, ha:

a) a sérülést a szállítmány átvétele előtt jegyzőkönyvben igazolták;

b) ez a nyilatkozat a fuvarozó hibájából elmaradt;

c) a fuvarozó szándékos mulasztásából vagy súlyos gondatlanságából eredő veszteség vagy kár;

d) a kívülről nem látható sérülést az arra jogosult személy a küldemény átvételét követően és határidőn belül észlelte

7 napon belül kérte annak állapotának megállapítását, és igazolta, hogy a kár a küldemény szállításra történő átvétele és átadása közötti időszakban keletkezett.

5. § További információk a Fogyasztó számára

1. Az adásvételi szerződés nem határozatlan időre jön létre, és nem hosszabbodik meg automatikusan.

2. A Fogyasztó Szerződésből eredő kötelezettségeinek minimális időtartama a Szerződés időtartama, azaz az Áru fizetése és átvétele.

3. Az Áruház Fogyasztó általi használata nem von maga után kaució benyújtásának vagy egyéb pénzügyi biztosíték nyújtásának kötelezettségét.

4. Az Eladó nem alkalmazza a Kbt. A tisztességtelen piaci gyakorlatok felszámolásáról szóló, 2007. augusztus 23-i törvény (konszolidált szöveg: Jogtudományi Közlöny, 2017, 2070. tétel) 2. 5. pontja.

FEJEZET 6. FELELŐSSÉG

1. A vevőkkel fennálló jogviszonyban a garanciális felelősség kizárt, és ez a kizárás a Fogyasztói joggal rendelkező Vállalkozókra is vonatkozik.

2. Az Eladó a Fogyasztóval szemben a Polgári Törvénykönyv és a fogyasztói jogokról szóló 2014. május 30-i törvény rendelkezéseiben meghatározott elvek szerint felel az Áru fizikai vagy jogi hibájáért (szavatosság), ideértve az alábbi elveket:

1) a fizikai hiba abban áll, hogy az áru nem felel meg a szerződésnek. Különösen az áruk nem egyeztethetők össze a szerződéssel, ha:

a) Az áru nem rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyekkel a szerződésben meghatározott célból, illetve a körülményekből vagy célból adódóan egy ilyen típusú árunak rendelkeznie kellene;

b) Az Áru nem rendelkezik olyan tulajdonságokkal, amelyekről az Eladó a Fogyasztót biztosította;

c) Az Áru nem alkalmas arra a célra, amelyről a Fogyasztó a szerződéskötéskor az Eladót tájékoztatta, és az Eladó e cél ellen nem emelt kifogást;

d) Az Árut hiányos állapotban adták át a Fogyasztónak.

2) Az Áru jogi hibás, ha az Áru harmadik személy tulajdonát képezi, vagy harmadik személy jogai terhelik, és ha az Áru használatának vagy rendelkezésének korlátozása a kereskedő határozatából vagy határozatából ered. illetékes hatóság; a jog értékesítése esetén az Eladó is felelős a jog fennállásáért;

3) Az Eladó a jótállás keretében felel olyan fizikai hibákért, amelyek a veszély Fogyasztóra való átszállásakor fennálltak, vagy egyidejűleg az Áruban rejlő okból eredtek.

4) Az Eladó mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha Fogyasztó a hibáról a szerződés megkötésekor tudott;

5) ha az Áru átadásától számított egy éven belül fizikai hibát észleltek, akkor vélelmezni kell, hogy a hiba vagy annak oka a veszélynek a Fogyasztóra való átszállása időpontjában fennállt;

6) Eladó jótállási felelősséggel tartozik, ha az Áru Fogyasztóhoz történő átadásától számított két éven belül fizikai hibát észlel, és ha a Fogyasztó által vásárolt Áru használt ingó dolog, úgy az Eladó a Kbt. jótállás, ha az Áru kiadásától számított egy éven belül fizikai hibát fedeznek fel;

7) a Fogyasztót megillető jótállási jogok a következők:

a) követelni az Áru árának csökkentését vagy elállni a szerződéstől, kivéve, ha az Eladó haladéktalanul és a Fogyasztó túlzott kellemetlensége nélkül a hibás terméket hibátlanra cseréli vagy a hibát megszünteti;

b) A Fogyasztó az Eladó által javasolt hiba elhárítása helyett kérheti az Áru kicserélését hibátlanra, vagy a termék cseréje helyett kérheti a hiba megszüntetését, kivéve, ha az árut szerződésszerűvé teszi. a Fogyasztó által választott módon lehetetlen vagy túlzott költséget igényelne az Eladó által javasolt módhoz képest. A költségek túlzott mértékének megítélésekor figyelembe veszik a hibamentes termék értékét, a talált hiba típusát és jelentőségét, valamint azt, hogy a Fogyasztót milyen kényelmetlenség érné más kielégítési módnak;

8) A szavatossági jogokat gyakorló fogyasztó köteles a hibás terméket az Eladó költségére leszállítani az Eladó Szabályzat 2. fejezet 1. pontjában megadott címére.

3. Az Eladó kártérítési felelőssége a Vevőkkel fennálló jogviszonyban minden alkalommal csak a kifizetett ár és az Adásvételi szerződés szerinti szállítási költség összegére korlátozódik, és ez a korlátozás nem vonatkozik a Fogyasztóra vagy a Fogyasztói joggal rendelkező Vállalkozóra. Az előző mondatban hivatkozott összegkorlátozás vonatkozik a Szolgáltatást igénybe vevő/Vásárló által a Szolgáltatóval/Eladóval szemben támasztott valamennyi igényre, ideértve az Adásvételi szerződés megkötésének elmaradása vagy az Adásvételi szerződéshez nem kapcsolódó igényét is. A Szolgáltató/Eladó a Szolgáltatást igénybe vevő/Vásárló (a Fogyasztó vagy Fogyasztói joggal rendelkező Vállalkozó Vásárlón kívül) felé csak a szerződéskötéskor előre látható tipikus károkért felel, az elmaradt haszonért nem, és nem vállal felelősséget a szállítási késésekért.

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával készült.

9.) Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Használt termékek esetén alapesetben az általános szabályoktól eltérően alakulnak a szavatossági, jótállási jogok. A használt termékek esetében is beszélhetünk hibás teljesítésről, azonban figyelembe kell venni azokat a körülményeket, amelyek alapján a Vásárló bizonyos hibák előfordulására számíthatott. Az avulás folytán ugyanis egyes hibák jelentkezései egyre gyakoribbakká válnak, amelyek következtében azt, hogy egy használt termék ugyanolyan minőséggel rendelkezhet, mint egy újonnan vásárolt, nem lehet feltételezni. Ennek alapján a Vásárló csak az olyan hiányosságok tekintetében érvényesítheti a szavatossági jogait, amelyek a használtságból eredő hibákon felüliek, és azoktól függetlenül keletkeztek. Ha a használt termék hibás és erről a Fogyasztónak minősülő Vásárló a vásárláskor tájékoztatást kapott, az ismert hiba vonatkozásában a Szolgáltatónak nincs felelőssége.

10.) Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre.

11.) Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles.

Jogszabály írja elő a jótállás biztosítását az olyan tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek) és alkatrészeik esetében, amelyek vásárlási értéke a 10 000 Ft-ot meghaladja.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg a kötelező jótállás eseteit. Az ezen esetkörbe nem tartozó Termékek esetén az Eladó jótállást nem vállal. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Az egy éven túli esetleges jótállási igényekkel kapcsolatban szíveskedjen a gyártóhoz fordulni!

Mi a viszonya a jótállásnak más szavatossági jogokkal?

A jótállás a szavatossági jogok (termék és kellékszavatosság) mellett érvényesül, alapvető különbség az általános szavatossági jogok és a jótállás között, hogy a jótállás esetén a fogyasztónak kedvezőbb a bizonyítási teher.

A 151/2003 Korm. Rendelet szerinti kötelező jótállás alá eső rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.

Az eladó vállalása a kötelező jótállás időtartama alatt nem tartalmazhat a fogyasztóra nézve olyan feltételeket, amelyek hátrányosabbak azoknál a jogoknál, amelyeket a kötelező jótállás szabályai biztosítanak. Ezt követően (1 év után) azonban az önkéntes jótállás feltételei szabadon állapíthatóak meg, azonban a jótállás ebben az esetben sem érintheti a fogyasztó jogszabályból eredő -így köztük a kellékszavatosságon alapuló jogainak fennállását.

Három munkanapon belüli csereigény

Webáruházon keresztüli értékesítés esetén is érvényesül a három munkanapon belüli csereigény intézménye. Három munkanapon belüli csereigényt a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alá tartozó tartós fogyasztási cikkek esetében lehet érvényesíteni, amely szerint, ha a 3 munkanapon belül érvényesíti valaki a csereigény intézményét, akkor az eladónak ezt úgy kell értelmeznie, hogy a termék az eladáskor már hibás volt és minden további nélkül a terméket ki kell cserélnie.

Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége alól?

Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

FEJEZET 7. PANASZKEZELÉSI ELJÁRÁS

1. A Vevőnek a reklamációját írásban kell benyújtania az Eladóhoz a következő címre: PEFRANO SP. Z O.O., Al. 1000-lecia 2, 32-300 Olkusz. Az értesítés elektronikus úton történő megküldéséről az Eladót a [email protected] e-mail címre is tájékoztathatja, ez azonban nem vonatkozik a Fogyasztóra és a Fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozóra, akik bármilyen módon panaszt nyújthatnak be az Eladónak. .

2. Ha megállapítást nyer, hogy az Áru szállítmánya megsértődött, hiányzik vagy sérült, a Vevőnek haladéktalanul (legkésőbb a küldemény kézhezvételétől számított 7 napon belül) panaszt kell benyújtania az Eladóhoz. Az ilyen cselekmények lehetővé teszik, hogy követeléseket emelhessenek a szállítóval szemben. Ez azonban nem feltétele a Fogyasztó vagy a Fogyasztói Jogú Vállalkozó panaszának elbírálásának.

3. A panasznak tartalmaznia kell a probléma részletes leírását és a Megrendelő kérését, esetleg fényképes dokumentációt is.

4. Az Eladó vállalja, hogy a reklamációt 14 napon belül megvizsgálja. Ha az Eladó 14 napon belül nem válaszol a Fogyasztó vagy Fogyasztói joggal rendelkező Vállalkozó panaszára, úgy azt indokoltnak tekinti.

5. Ha a reklamációt elfogadják, az Eladó megteszi a megfelelő lépéseket.

6. A Fogyasztókkal fennálló jogviszonyban a panaszok peren kívüli kezelésére és a követelések érvényesítésére lehetőség van, beleértve: 1) a viták elektronikus rendezésének lehetőségét a http: //ec.europa.eu/consumers/odr/; 2) a választottbírósági eljárás lefolytatásának lehetősége közös bíróság, választottbíróság vagy más szervek előtt; 3) a közvetítői eljárás független közvetítő részvételével történő lefolytatásának lehetősége.

FEJEZET 8. ELÁLLÁS A MEGÁLLAPODÁSTÓL

1. Az Eladó vagy a Vevő a Szerződéstől való elállása a Ptk. rendelkezéseiben meghatározott feltételekkel történhet.

2. A Fogyasztó és a Fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozó az Áru átvételétől számított 14 napon belül jogosult elállni a Szerződéstől.

3. A Fogyasztó és a Fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozó a Szerződéstől való elállásáról szóló tájékoztatást az Áruház honlapján elérhető elállási jogról szóló tájékoztató tartalmazza.

4. A Szerződéstől való elállás joga a Fogyasztót/Fogyasztói joggal rendelkező Vállalkozót nem illeti meg bizonyos szerződések vonatkozásában, azaz:

1) szolgáltatás nyújtására, ha az Eladó a szolgáltatást maradéktalanul teljesítette a Fogyasztó/Vállalkozó kifejezett hozzájárulásával a Fogyasztó jogaival, akit a szolgáltatás megkezdése előtt tájékoztattak arról, hogy az Eladó a szolgáltatás teljesítését követően, elveszíti a Szerződéstől való elállás jogát;

2) amelyben az ár vagy a díjazás a pénzügyi piac olyan ingadozásaitól függ, amelyek felett az Eladónak nincs befolyása, és amelyek a Szerződéstől való elállás határideje előtt következhetnek be;

3) amelyben az Áru nem előre gyártott, a Fogyasztó/Vállalkozó előírásai szerint, a Fogyasztó jogaival előállított vagy egyéni szükségleteinek kielégítésére szolgáló áru;

4) amelyekben az Áruk olyan tételek, amelyek gyorsan romlanak vagy rövid ideig eltarthatók;

5) amelyben az Áru olyan zárt csomagolásban szállított termék, amely a csomagolás felbontása után egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem küldhető vissza, ha a csomagot a kiszállítást követően bontották fel;

6) amelyekben az Áruk olyan tételek, amelyek a kiszállítást követően természetüknél fogva elválaszthatatlanul kapcsolódnak más árukhoz;

7) amelyekben az Áruk alkoholos italok, amelyek áráról a Szerződés megkötésekor állapodtak meg, és amelyek szállítására csak 30 nap elteltével kerülhet sor, és amelyek értéke olyan piaci ingadozásoktól függ, amelyek felett az Eladónak nincs befolyása;

8) amelyben a Fogyasztó/Fogyasztói joggal rendelkező Vállalkozó kifejezetten kérte, hogy az Eladó sürgős javításra vagy karbantartásra menjen hozzá; ha az Eladó a Fogyasztó/Fogyasztói joggal rendelkező Vállalkozó által kérttől eltérő szolgáltatásokat nyújt, vagy a javításhoz vagy karbantartáshoz szükséges alkatrészeken kívül más terméket is biztosít, a Szerződéstől való elállás joga a Fogyasztó/Fogyasztói joggal rendelkező Vállalkozót illeti meg a. kiegészítő szolgáltatásokkal vagy dolgokkal kapcsolatban;

9) amelyben az Áruk zárt csomagolásban szállított hang- vagy képfelvételek vagy számítógépes programok, ha a csomagot a kiszállítást követően bontották fel;

10) újságok, folyóiratok vagy folyóiratok kézbesítésére, az előfizetési szerződések kivételével;

11) nyilvános árveréssel zárultak;

12) nem lakáscélú szálláshely-szolgáltatás, áruszállítás, autóbérlés, étkeztetés, rekreációs, szórakoztatási, sport- vagy kulturális eseményekhez kapcsolódó szolgáltatás nyújtása, ha a szerződés a szolgáltatásnyújtás napját vagy időtartamát meghatározza;

13) nem tárgyi adathordozóra mentett digitális tartalom szolgáltatására, ha a szolgáltatás teljesítése a Fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött meg a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt, és azt követően, hogy az Eladó tájékoztatta őt a jogának elvesztéséről. elállni a szerződéstől.

5. Az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó/Vállalkozó szerződéstől való elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi fizetést, beleértve az Áru kiszállításának költségeit is. Az Eladó a Fogyasztó/Fogyasztói joggal rendelkező Vállalkozó által alkalmazott fizetési móddal megegyező fizetési móddal téríti vissza a fizetést, kivéve, ha az utóbbi kifejezetten más, számára költséggel nem járó visszaküldési módhoz járult hozzá.

6. Amennyiben a Fogyasztó/Fogyasztói joggal rendelkező Vállalkozó az Eladó által felajánlott legolcsóbb szokásos kézbesítési módtól eltérő szállítási módot választott, az Eladó nem köteles a Fogyasztó/Fogyasztói joggal rendelkező Vállalkozót terhelő többletköltséget megtéríteni. .

7. A Fogyasztó/Fogyasztói joggal rendelkező Vállalkozó köteles az Árut minden tartozékával együtt visszaküldeni, beleértve a csomagolást is, ha az az Áru fontos elemét képezi. Az Eladó mindaddig visszatarthatja a visszatérítést, amíg az Árukat át nem veszik, vagy amíg az Eladó nem igazolja visszaküldését, attól függően, hogy melyik esemény következik be előbb.

8. A Fogyasztó/Fogyasztói joggal rendelkező Vállalkozó csak az Áru visszaküldésének közvetlen költségeit köteles viselni. Az Áru Eladóhoz történő visszaküldésének költsége az elállással összefüggésben, ha az a Vásárló által az áru átvételének Vásárlónak felróható okból történő elmulasztása miatt következett be, a kiválasztott szállítási módnak megfelelő szállítási költség összegének felel meg. a Megrendelő a Megrendelés leadásakor.

9. A Fogyasztó/Fogyasztói joggal rendelkező Vállalkozó felelős azért, hogy az Áruk használatából származó értékét olyan módon csökkentse, amely meghaladja az Áru jellegének, tulajdonságainak és működésének meghatározásához szükséges mértéket.

10. A Szerződéstől való tényleges elállás esetén a Szerződés meg nem kötöttnek minősül.

FEJEZET 9. SZELLEMI TULAJDON

1. A Weboldalhoz és az ott található tartalomhoz való jogok az Eladót illetik.

2. Annak a weboldalnak a címe, ahol az Áruház elérhető, valamint a www.francuskieperfumy.pl weboldal tartalma szerzői jogvédelem alatt áll, és szerzői jogi és szellemi tulajdonjog védi.

3. Minden logó, tulajdonnév, grafikai terv, videó, szöveg, űrlap, szkript, forráskód, szlogen, védjegy, szolgáltatási védjegy stb. bejegyzett védjegy, és az Áruk Eladóját, gyártóját vagy forgalmazóját illeti. Tilos a www.francuskieperfumy.pl weboldalról bármilyen tartalom letöltése, másolása, módosítása, reprodukálása, küldése vagy terjesztése a tulajdonos beleegyezése nélkül.

FEJEZET 10. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

1. A Szabályzat által nem szabályozott kérdésekben az ügyfelekkel vagy fogyasztókkal fennálló jogviszonyokra az általánosan alkalmazandó lengyel jog vonatkozó rendelkezései az irányadók.

2. A szabályzat változásai:

a) A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Szabályzatot fontos okokból, azaz: jogszabályi rendelkezések változása miatt módosítsa; változások a fizetési és szállítási módokban; az Elektronikus Szolgáltatások nyújtásának kiegészítése, módosítása vagy lemondása - amennyiben ezek a változások a jelen Szabályzatban foglaltak végrehajtását érintik.

b) A jelen Szabályzat alapján történő folyamatos szerződéskötés (például Elektronikus Szolgáltatások - Számla nyújtása) esetén a módosított Szabályzat kötelező érvényű a Szolgáltatást igénybe vevőre, ha a Szolgáltatás igénybevevőjét megfelelően értesítették a szolgáltatás igénybevételéről. megváltoztatja, és a szerződést az értesítéstől számított 15 naptári napon belül nem mondta fel. Amennyiben a Szabályzat változása új díjak bevezetését vagy a jelenlegi díjak emelését vonja maga után, a Szolgáltatás igénybevevője jogosult a szerződéstől elállni.

c) A jelen Szabályzat alapján nem folyamatos szerződésnek minősülő szerződések – így az Adásvételi Szerződés – megkötése esetén a Szabályzat módosítása nem sérti a Szolgáltatást igénybevevők/Vásárlók által megszerzett jogokat a hatálybalépése előtt. a Szabályzat módosításai, különösen a Szabályzat 10. módosítása nem érinti a már leadott Megrendeléseket és a megkötött, végrehajtott vagy teljesített adásvételi szerződéseket.

3. Az Eladó és a Vevő közötti jogvita rendezésére kizárólag az Eladó székhelye szerinti bíróság illetékes, ez azonban nem vonatkozik az Eladó/Szolgáltató és a Fogyasztó vagy a Vállalkozó közötti viták rendezésére a Fogyasztóval. jogokat.

4. A Szabályzat nem zárja ki a Szolgáltatóval/Eladóval kötött kötő Fogyasztó shockos tartózkodási helyén hatályos hatályos jogszabályi rendelkezéseket, amelyek szárődéssel nem zárhatók ki. Ebben az esetben a Szolgáltató/Eladó a Fogyasztónak a szkolődéssel nem kizárható jogszabályi rendelkezések alapján biztosított védelmet garantálja.

5. Jelen szabályzat 2023. január 1-től hatályos.

UTASÍTÁS A SZERZŐDÉS ELÁLLÁSÁNAK JOGÁRÓL

Ön jogában áll 14 napon belül indoklás nélkül elállni a sződéstől. A szárődéstől való elállás határideje attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amikor az áru az Ön birtokába került, vagy amikor az árut az Ön megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy birtokába került. Elállási jog gyakorlásához egyértelműen nyilatkozattal (több postai úton vagy e-mailben küldött levélben) tájékoztatást kell adni arról, hogy a döntésről, hogy eláll a szózattól.

Alább elérhetőségeink: PEFRANO SP. Z OO, Al. 1000-lecia 2, 32-300 Olkusz e-mali: [email protected] Használhatja az elállási nyilatkozatot, de nem kötelező. A szerződéstől való elállási határidő betartása elegendő, ha a sződéstől való elállási határidő lejárta előtti tájékoztatást küld elállási jogának gyakorlásáról. A szerődéstől való elállás joghatásai: a czerődéstől való elállás esetén visszatérítjük az Öntől kapott összes fizetést, amely tartalmazza az áru kiszállításának költségeit is (kivé ve az Ön által választott szállítási módtól eltérő többletköltségeket). az általunk kínált legolcsóbb normál szállítási mód), haladéktalanul és minden esetben legkésőbb attól a naptól 14 napon belül, amikor a döntésről értesültünk, hogy él a dele szádődtől való elállási jogával.

A fizetést ugyanazzal a fizetési módokkal visszaállítjuk, mint az eredeti során használt, kivéve, ha más megoldást fogadott el; semmi esetre sem terheli Önt semmi díj a visszatérítéssel kapcsolatban. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a kézbesítéskor küldött visszaküldést ne fogadjuk el, és az ilyen küldeményért járó összeget vissza nem térítsük. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg nem kapjuk meg a terméket, vagy amíg Ön igazolja a visszaküldést, attól függően, hogy melyik esemény következik be előbb. Kérem, haladéktalanul, de legkésőbb attól a naptól 14 napon belül küldje vissza vagy adja át részünkre az árut, amikor a szerodtól való elállásáról tájékoztatott bennünket.

A határidő betartható, ha a 14 napos határidő lejárta előtt visszaküldi a terméket. Önnek kell viselnie az áru visszaküldésének közvetlen költségeit. Ön csak a tárgy értékcsökkenésért felel, amelyből ered, hogy azt a tárgy jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges eltérő módon használtak.